a 'love letter' from my baby nat

2008526,

第一次和你做班友.

一开始的我们,

互不相识, 互不关心, 不了解.

直到现在的我们,

从不相识到姐妹,

从互不关心到我们可以交换心声,

从不了解到心灵相通,

是上天给我们的缘分


一路的走来,

我们经过多少风雨,

在一起的时间变得越来越快,

相反的,

要离开的日子却越来越靠近

舍不得和不舍得已涌在心头,

也开始回想, 开始怀念...


我的伤心, 你的陪伴,

你的心痛, 我的安慰

我们一起经历少女情怀的时刻

也一起感受被爱与受伤害的感情


你的秘密, 与我分享,

我的私隐, 与你接触

没有任何压力地与你谈天说笑

一起分享我们的快乐


还记得那一次和你逛街,

感觉很开心, 亲切

谢谢你的陪伴,

谢谢你的声音,

让我不寂寞, 让我开心


希望我们的友情不会改变,

我真的很开心拥有你这个朋友

不虚假, 天真, 可爱

谢谢你一路以来的关怀, 支持, 安慰

谢谢你在我伤心的时候陪伴着我

谢谢你一直与我分享我的伤心和快乐


千言万语也难以形容我的心情

我爱你

也相信你一定会找到一个你爱的人

陪伴你一生一世...


seriously, I'm very touched when i read this... early in the morning baby nat gave me this.. yesterday she wrote for baby eve, n i manja her to write for me too.. i never thought that she will really write for me! omg... thanks my baby nat! love u oo^^

i felt like crying when i was reading it, my tears almost drop.. and when i read for the 2nd time, i really cried..

yea, we've been through many memorable moments.. we, GG, have our happy and sad moments together, we gossip together, play together, diu together *XP*, and upset, angry, disappointed, and many many more...although we've just being frens for not more than 1 year, but ady feel like 10 years! you two are such a good good frens! i dont know what to say n how to express my feelings right now.. just want to say THANKS to u, Natalie E. Wan Ying and of course baby Eve Cheok Boon Ang.. *although miss eve got a bit neglected me n baby nat after a relationship with mr. vito* XP but we still love u though... hehe


going to write something for baby nat le... n GG too =)

I LOVE GG.!!!!! MUAHHHH

0 comments: